Gimle Skjold – Kirkevoll 22-15

Kine scoret lagets to første poeng i denne kampen. Vi spilte jevnt med Gimle hele tiden og det var små marginer som gjorde av vi tapte. Lene, som er ny på laget, spilte sin første kamp og scoret sine første 2 poeng. Kjempekjekt å ha deg med! Maren som har meniskskade var med for mental støtte og gjorde en strålende innsats fra benken. Malin er rask tilbake i forsvar og hindrer Gimle mange ganger i å rushe. Mot slutten av kampen tegnet også Malene seg inn på scoringslisten. Jeg tror dette er hennes 2 første poeng og de blir sikkert ikke de siste. Oda kom ikke på scoringslisten denne gang, men gjør en god innsats og har god forsøk på kurven. Poengene kommer nok etter hvert.

Bra jobbet, jenter!
Katrine
|

Kirkevoll – Loddefjord 14-62

Selv om det var en del poeng forskjel i det endelige resultatet, var dette en veldig varierende kamp. Loddejord hadde ti spillere og byttet hele laget hver periode. Den ene av deres femmergrupper var vesentlig bedre enn den andre. Og i førte og tredje periode spilte vi jevnt. Etter første periode stod det 6–6 og tredje periode vant Loddefjord bare 10-8. I slutten av tredje periode scoret Vilde fire ganger på rush. Hun ble kampens toppscorer med 12 poeng.
Katrine
|

Feil i kampoppsettet gir en kamp mindre!

Pga en feil i kretsserieoppsettet har kretsen ført opp Loddefjord 2 en gang for mye i J-94-serien. Kampen mot Loddefjord 2 den 11. mars er derfor strøket fra terminlisten. Dokumentarkivet og KBBK-kalenderen er oppdatert.
|

Kampoppsett for miniseriene er klart!

Kampoppsettet for miniene er nå klart og alle kampene er lagt inn i KBBK-kalenderen. Du finner også samlet kampoppsett for begge mini-lagene her: JENTER-94 GUTTER-94. Legg merke til at begge lag spiller kamper allerede 27. januar!

Det er viktig å merke seg at vi er arrangør på svært mange kamper! I miniseriene er det slik at hjemmelaget (uansett hvilken hall vi spiller i) har ansvaret for kamparrangementet. Det betyr at hjemmelaget må stille med folk til sekretariat (skema og klokke). Vi trenger flere som vil ha opplæring til disse oppgavene. Ta kontakt via Kontaktskjema.
|